آیا لابیاپلاستی درد دارد ؟

لابیاپلاستی یکی از محبوبترین جراحی های زیبایی است که امروزه بانوان انجام می دهند . این عمل نوعی جراحی زیبایی واژن است که برروی ناحیه خارجی تناسلی انجام می شود . این جراحی به منظور کوتاه کردن و قرینه سازی لابیامینور انجام می شود.

آیا همه افراد می توانند لابیاپلاستی انجام دهند ؟

این جراحی را همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند انجام دهند . تنها افرادی که در باردار هستند یا دچار عفونت ناحیه تناسلی هستند نمی توانند این جراحی را انجام دهند .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر سیما مظفر جلالی متخصص زنان زایمان و نازایی و جراح زیبایی زنان با شماره ۰۲۱۸۸۲۶۳۴۲۸ و ۰۲۱۸۸۲۶۳۹۵۳ تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

لابیاپلاستی درد دارد ؟

این جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و فرد هیچگونه دردی احساس نمی کند . تجربه یکی از بیماران دکتر سیما مظفرجلالی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان را در این باره ببینید :

لابیاپلاستی عوارض دارد ؟

طبیعتا بعد از هر جراحی فرد دچار عوارضی می شود که اگر در عمل از داروی بیهوشی استفاده شود اثرات دارو مانند حالت تهوع می باشد که به سرعت برطرف می شود . اما اگر از بی حسی استفاده شود ، هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت اما عوارضی از جمله موارد ذیل بعد از جراحی ممکن است ایجاد شود ولی موقت است و در کوتاه مدت برطرف می شود :

• درد خفیف بعد از عمل که ممکن است سه روز وجود داشته باشد .
  • تورم و التهاب

خونریزی بعد از عمل لابیا

خونریزی  به ندرت ایجاد می شود که با کمپرس سر ، لباس زیر تنگ و عدم تحرک و استراحت برطرف می شود .

عکس-لابیا

چه زمان می توان بعد از لابیاپلاستی نزدیکی داشت ؟

۴۰ روز بعد از لابیاپلاستی می توان نزدیکی داشت .

انجام ورزش بعد از لابیاپلاستی

بعد از لابیاپلاستی از انجام فعالیت سنگین خودداری کنید ولی پیاده روی مانعی ندارد .

آیا امکان عفونت بعد از لابیاپلاستی وجود دارد ؟

در صورتی که جراحی به درستی انجام شود عفونتی در محل ایجاد نمی شود پزشک برای پیشگیری از احتمال عفونت داروهای آنتی بیوتیک تجویز می کند تا بیمار بعد از جراحی استفاده کند .

شستشو بعد از لابیاپلاستی

یک روز بعد از جراحی ناحیه تناسلی را با شامپوی ملایم مانند شامپو بچه به آرامی بشورید و بعد از شستشو حتما ناحیه را با سشوار یا حوله نخی به آرامی خشک کنید .

به جا ماندن محل بخیه بعد از لابیاپلاستی

بخیه هایی که در جراحی لابیاپلاستی زده می شود ظریف بوده و از نخ قابل جذب برای این منظور استفاده می شود .

چه مدت زمان طول می کشد بخیه ها جوش بخورد ؟

مدت زمانی که نیاز است تا بخیه ها جوش بخورد یک هفته می باشد .

آیا عمل لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود ؟

خیر مگر اینکه این جراحی توسط فرد بدون تخصص و دانش کافی انجام شود و به ناحیه کلیتوریس آسیب برساند . اگر عمل به درستی انجام شود ظاهر زییای آن نه تنها حس اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش میل جنسی می شود .

عمل ترمیمی لابیاپلاستی

در صورتی که فردی قبلا عمل لابیاپلاستی انجام داده باشد و از عمل خود راضی نباشد به گونه ای که یکی از طرفین لابیا بلندتر از دیگری باشد و قرینه نباشد می توانند نزد پزشک دیگر عمل ترمیمی انجام دهند . این عمل بدون بیهوشی و با بیحسی به صورت سرپایی انجام می شود و در بیشتر موارد می توان با لیزر پوست اضافه را برداشت و لابیامازور را باهم قرینه کرد .

هفده + 7 =