لابیاپلاستی چیست ؟

می دانستید می توانید با لابیاپلاستی می توانید نواقص مربوط به ناحیه تناسلی خود را برطرف کرده و آن را زیبا کنید ؟این جراحی درد دارد ؟ لابیاپلاستی برای چه افرادی انجام می شود ؟ در ادامه با ما همراه باشید .

عکس های عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست ؟

قسمت خارجی ناحیه تناسلی زن دارای لپ هایی است که به آن لابیا یا لبیو گفته می شود . در برخی از افراد شکل این لابیاها بیش از حد بزرگ می باشد . این مشکل ممکن است مادرزادی باشد یا ممکن است در اثر عواملی از جمله زایمان ، پوشیدن لباس های تنگ ، انجام ورزش هایی مانند دوچرخه سواری و اسب سواری ایجاد شود . با جراحی لابیاپلاستی یا لبیوپلاستی می توان لابیاها را کوچک کرد . همچنین با این جراحی می توان لابیاها را قرینه کرد .

جهت مشاوره با دکتر سیما مظفر جلالی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان می توانید با شماره هایی که  ۸۸۲۶۳۴۲۸ – ۸۸۲۶۳۹۵۳تماس حاصل فرمائید .یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

لابیاپلاستی درد دارد ؟

در این فیلم لابیاپلاستی توسط دکتر سیما مظفر جلالی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان انجام می شود که بیمار نه دردی دارد نه خونریزی مشاهده می کند .

لابیاپلاستی با لیزر

نوعی از لابیاپلاستی می باشد که نه دردی دارد و نه بخیه زده می شود . در این جراحی قسمتهای اضافی لابیا با لیزر برداشته می شود بدون اینکه خونریزی ایجاد شود و نیاز به بخیه ندارد . یکی از دستگاههایی که برای این منظور استفاده می شود ، لیزر مونالیزا می باشد . البته باید به این نکته اشاره کرد که این جراحی برای افرادی که لابیاهای آنها زیاد بزرگ نبوده و نیاز به ترمیم زیاد ندارد استفاده می شود .

افراد مناسب لابیاپلاستی

• خانم هایی که زایمان متعدد داشته اند و از شکل لابیا خود ناراضی هستند .
  • خانم هایی که به صورت ژنتیکی لابیای بزرگی دارند .
  • دخترانی که لباس های چسبانی می پوشند و شکل لبایاهای آنها به گونه است که آزار دهنده است .

فیلم عمل لابیاپلاستی

صحبت های دکتر سیما مظفر جلالی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان در حین انجام جراحی در مورد این جراحی شنوید .

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

• معمولا بعد از جراحی نیاز به شستشوی ناحیه تناسلی ندارید اما بعد از ۳ روز از بتادین استفاده کنید .
  • ناحیه تناسلی را خشک نگه دارید .
  • از پوشیدن لباس های تنگ اجتناب کنید .
  • سعی کنید تا دو هفته لباس زیر نپوشید .
  • از کرم هایی که برای ترمیم زخم پزشک تجویز می کند استفاده کنید .
  • بعد از یک هفته حتما برای معاینه به پزشک تان مراجعه کنید .
  • تا یک ماه نباید نزدیکی داشته باشید .

برای اطلاع از هزینه لابیاپلاستی دکتر مظفر جلالی با شماره ۸۸۲۶۳۹۵۳ تماس بگیرید .