آیا لابیاپلاستی درد دارد ؟

آیا لابیاپلاستی درد دارد ؟ بسیاری از بانوان که از دفرمگی لابیاهای خود ناراضی هستند ؛ به علت واهمه از درد ناشی از لابیاپلاستی ، از انجام آن خودداری می کنند ؛ در این رابطه ، لازم به ذکر است که برخلاف تصورات عامه مردم ، لابیاپلاستی دردناک نمی باشد ؛ چرا که ، تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام شده و بیمار ، در حین آن درد را احساس نخواهد کرد ؛ درد ناشی از عمل لابیاپلاستی در دوران نقاهت آن نیز به قدری خفیف است که با مصرف مسکن ، بر طرف می گردد ؛ بنابراین ، با خیال آسوده و بدون نگرانی از درد ناشی از لابیاپلاستی ، اقدام به انجام این جراحی زیبایی واژن کرده و موجب بهبود فرم ظاهری لابیاهای خود شوید.

لابیاپلاستی ، یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی واژن است که در حال حاضر ، شاهد افزایش روازنه متقاضیان آن هستیم ؛ در حین انجام این جراحی زیبایی واژن ، بر روی کوتاه کردن و قرینه سازی لابیاها تمرکز شده و این امر ، موجب بهبود فرم ظاهری واژن می گردد.

در مقاله ای جداگانه ، به طور مفصل در رابطه با لابیاپلاستی ، توضیح داده شده است ؛ با مراجعه به آن ، می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این نوع از جراحی زیبایی واژن ، کسب نمایید.

آیا همه افراد می توانند لابیاپلاستی انجام دهند ؟

این جراحی را همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند انجام دهند ؛ تنها افرادی که در باردار بوده یا دچار عفونت ناحیه تناسلی هستند ، نمی توانند این جراحی را انجام دهند .

آیا لابیاپلاستی عوارض دارد ؟

طبیعتا بعد از هر جراحی ، فرد دچار عوارضی می شود ؛ اگر در عمل از داروی بیهوشی استفاده شود اثرات دارو مانند حالت تهوع بوده که به سرعت برطرف می شود ؛ اما اگر از بی حسی استفاده شود ، هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت.

اما عوارضی ؛ از جمله موارد ذیل بعد از جراحی ممکن است ، ایجاد شود که موقت بوده و در کوتاه مدت برطرف می شود :

• درد خفیف
  • التهاب

خونریزی بعد از عمل لابیا

بروز خونریزی پس از عمل لابیاپلاستی ، به ندرت رخ می دهد که با رعایت چند نکته ؛ از جمله استفاده از کمپرس یخ ، استراحت و عدم تحرک و از این قبیل موارد می توان به سادگی آن ها را برطرف کرد ؛ بنابراین ، در صورت مشاهده خونریزی خفیف پس از عمل لابیاپلاستی ، نگران نباشید.

ادامه مقاله آیا لابیاپلاستی درد دارد ؟

آیا امکان عفونت بعد از لابیاپلاستی وجود دارد ؟

عفونت ، یکی از عوارض ناشی از لابیاپلاستی است که در صورت انتخاب جراح زیبایی زنان بی تجربه و همچنین عدم دقت در رعایت نکات و مراقبت های قبل و بعد از آن ، بروز می یابد ؛ بنابراین ، به منظور جلوگیری از بروز آن به توصیه و دستورالعمل های جراح و متخصص زنان ، توجه کرده و به هیچ عنوان سهل انگاری نکنید ؛ برخی از این نکته ها به منظور جلوگیری از بروز عفونت ، عبارت اند از :

1. مصرف به موقع و منظم آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک
  2. خشک کردن ناحیه تناسلی پس از دفع ادرار و استحمام
  3. و از این قبیل موارد

آیا لابیاپلاستی درد دارد ؟

چه زمان می توان بعد از لابیاپلاستی نزدیکی داشت ؟

۴۰ روز بعد از لابیاپلاستی ، می توان نزدیکی داشت .

چه مدت زمانی طول می کشد تا بخیه ها جوش بخورد ؟

مدت زمانی که نیاز است تا بخیه ها جوش بخورد ، یک هفته می باشد .

آیا عمل لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود ؟

خیر ؛ مگر اینکه این جراحی توسط فرد بدون تخصص و دانش کافی انجام شود و به ناحیه کلیتوریس آسیب برساند ؛ اگر عمل به درستی انجام شود ، ظاهر زییای آن نه تنها حس اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد ، بلکه باعث افزایش میل جنسی نیز می شود .

مقاله آیا لابیاپلاستی درد دارد ؟

انجام ورزش بعد از لابیاپلاستی

بانوانی که تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته اند ، باید از استراحت مطلق پرهیز کرده و به آرامی راه بروند ؛ اما آن ها ، باید تا مدتی از انجام ورزش های سنگین خودداری نمایند ؛ بهتر است ، در این باره نظر پزشک معالج خود را جویا شوید.

شستشو بعد از لابیاپلاستی

یک روز بعد از جراحی ، ناحیه تناسلی را با شامپوی ملایم ؛ مانند شامپو بچه به آرامی بشورید و بعد از شستشو حتما ناحیه را با سشوار یا حوله نخی به آرامی خشک کنید .

به جا ماندن محل بخیه بعد از لابیاپلاستی

بخیه هایی که در جراحی لابیاپلاستی زده می شود ، ظریف بوده و از نخ قابل جذب برای این منظور استفاده می شود .

عمل ترمیمی لابیاپلاستی

در صورتی که فرد قبلا عمل لابیاپلاستی انجام داده باشد و از عمل خود راضی نباشد ، به گونه ای که یکی از طرفین لابیا بلندتر از دیگری بوده و قرینه نباشد ، می توانند نزد پزشک عمل ترمیمی انجام دهند ؛ این عمل بدون بیهوشی و با بی حسی به صورت سرپایی انجام می شود و در بیشتر موارد می توان با لیزر پوست اضافه را برداشت و لابیاها را قرینه کرد .