عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی چیست ؟

تعریف لابیاپلاستی : عمل لابیاپلاستی ، یکی از جراحی های زیبایی زنان است که شکل ظاهری لبه داخلی و بیرونی واژن را بهبود می بخشد ؛ لازم به ذکر است ، اکثر بانوان متقاضی این نوع از جراحی زیبایی زنان ، خواستار کاهش طول لبه داخلی واژن هستند ؛ در حالی که تا به امروز ، اندازه مشخصی برای لبه های واژن تعریف نشده است ؛ اما بهترین حالت ، به صورتی است که لبه داخلی از لبه بیرونی واژن ، بزرگتر نبوده و بیرون نزند.

لازم به ذکر است ؛ در حین انجام لابیاپلاستی ، مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس نیز برداشته می شود.

عمل لابیاپلاستی

بانوانی به دلایل بسیاری اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی ، می کنند که برخی از آن ها عبارت اند از :

• احساس درد در حین رابطه جنسی
  • اصلاح ظاهر و غیر قرینگی واژن
  • عدم تحریک کلیتوریس به علت پوست اضافه آن
  • احساس درد و سوزش در حین انجام برخی از ورزش ها ؛ از جمله دوچرخه سواری
  • احساس درد و ناراحتی در حین پوشیدن لباس های تنگ و چسبان

عمل لابیاپلاستی چگونه انجام می شود ؟

جراح زیبایی زنان ، عمل لابیاپلاستی را با توجه به شرایط بانوان با استفاده از تیغ جراحی یا اشعه لیزر انجام می دهند.

جراحی لابیاپلاستی

به منظور انجام جراحی لابیاپلاستی ، تکنیک های بسیاری وجود دارد ؛ در ذیل ، به دو روشی که در بین پزشکان زنان ارجحیت دارد ، اشاره شده است.

•  تکنیک Trim

در این تکنیک ، بر روی لبه های داخلی برش ایجاد شده و پس از اعمال اصلاحات مورد نیاز ، برش ها بخیه زده می شوند.

•  تکنیک  Wedge

برش مورد نیاز در این روش ، به شکل V بر روی لبه های لابیا مینور ایجاد می گردد ؛ گفته می شود ، نتایج دریافتی از این تکنیک ، بسیار مطلوب تر از تکنیک قبلی خواهد بود.

لابیاپلاستی با لیزر

در این روش ، دیگر از تیغ جراحی به منظور ایجاد برش های مورد نیاز استفاده نمی گردد ؛ بلکه از اشعه لیزر ، استفاده می شود ؛ بنابراین ، این روش نسبت به روش جراحی ، کم تهاجمی تر خواهد بود.

دکتر خوب برای عمل لابیاپلاستی کیست ؟

دکتر سیما مظفرجلالی ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی ، بهترین جراح زیبایی زنان ، بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران می باشند ؛ ایشان سالیان بسیاری است که در این زمینه ، فعالیت دارند ؛ از این رو ، دارای تجربه و مهارت زیادی بوده و نمونه کارهای موفق بسیاری را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه ، با ایشان می توانید به صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید.

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است ؟

به تمامی بانوانی که متقاضی عمل لابیاپلاستی هستند ، توصیه می شود جهت اطلاع از هزینه دقیق آن به جراح زیبایی زنان ، مراجعه کرده و تحت معاینه قرار گیرند.