لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی چیست ؟ آیا می دانستید با انجام لابیاپلاستی ، می توان نواقص مربوط به قسمت خارجی ناحیه تناسلی بانوان را برطرف کرده و آن ناحیه را جوان تر و زیباتر کرد ؟ در مقاله پیش رو ، به توضیح در ارتباط با عمل لابیاپلاستی ، خواهیم پرداخت ؛ با ما همراه باشید.

قسمت خارجی ناحیه تناسلی بانوان ، دارای بخشی است که تحت عنوان لابیا شناخته می شود ؛ حال در بعضی از زنان ، شاهد خواهیم بود ؛ لابیاها ، در اثر وراثت یا عواملی ؛ از جمله زایمان ، پوشیدن لباس های تنگ ، انجام ورزش هایی ، مانند دوچرخه سواری ، اسب سواری و غیره بیش از اندازه بزرگ هستند و علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن زیبایی واژن ، منجر به بروز مشکلاتی در بانوان نیز می گردد ؛ از این رو آن ها ، درصد برطرف کردن مشکلات ایجاد شده بر می آیند ؛ لازم به ذکر است ، با انجام عمل لابیاپلاستی می توان به اصلاح اندازه لابیاها پرداخت و بدین ترتیب ، تمام مشکلات ایجاد شده را برطرف کرد.

لابیاپلاستی چیست ؟

عمل لابیاپلاستی چگونه انجام می شود ؟

معمولا جراح زیبایی زنان با توجه به شرایط بانوان ، عمل لابیاپلاستی را به یکی از روش های جراحی یا لیزر انجام می دهد ؛ به بانوانی که خواستار انجام عمل لابیاپلاستی می باشند ، توصیه می شود به جراح و متخصص زنان ، اعتماد کرده و اصرار به انجام روشی خاص نکند.

جراحی لابیاپلاستی

جراح زیبایی زنان در این روش از جراحی زیبایی واژن ، از تیغ جراحی به منظور برداشت قسمت اضافی لابیاها استفاده می کند ؛ لازم به ذکر است ، برش های مورد نیاز در عمل لابیاپلاستی تحت دو تکنیک ، Wedge و Trim ایجاد می گردند.

لابیاپلاستی با لیزر

در این روش از لابیاپلاستی ، نیاز به بخیه نمی باشد ؛ چرا که قسمت های اضافی لابیا با کمک تکنولوژی لیزر ، بدون درد و خونریزی برداشته می شود.

جراح و متخصص زنان ، از لیزر مونالیزا به منظور انجام عمل لابیاپلاستی کمک می گیرد.

آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد ؟

بانوان در حین انجام عمل لابیاپلاستی ، درد را احساس نخواهند کرد ؛ در صورت احساس درد در دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی نیز با مصرف مسکن می توان آن را برطرف کرد.

افراد مناسب لابیاپلاستی

• بانوانی که زایمان های متعدد انجام داده اند ، شکل ظاهری لابیاهای آن ها تغییر کرده و اعتماد به نفس شان را تحت تاثیر قرار داده است.
  • خانم هایی که در اثر ژنتیک ، دارای لابیاهای بزرگ می باشند.
  • دخترانی که به طور مداوم ، لباس های تنگ و چسبان پوشیده و فرم ظاهری لابیاهای آن ها تحت تاثیر قرار گرفته است.
  • خانم هایی که وجود لابیاهای بزرگ ، مانع از انجام فعالیت های ورزشی ؛ از جمله دوچرخه سوای و غیره در آن ها می گردد.
  • بانوانی که به علت لابیاهای بزرگ ، نمی توانند لباس های تنگ و چسبان بپوشند.

فیلم عمل لابیاپلاستی

صحبت های دکتر سیما مظفر جلالی متخصص زنان و جراح زیبایی زنان در حین انجام جراحی در مورد این جراحی را گوش دهید.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

• معمولا بعد از جراحی ، نیاز به شستشوی ناحیه تناسلی ندارید ؛ اما بعد از ۳ روز از بتادین استفاده کنید .
  • ناحیه تناسلی را خشک نگه دارید .
  • از پوشیدن لباس های تنگ ، اجتناب کنید .
  • سعی کنید تا دو هفته ، لباس زیر نپوشید .
  • از کرم هایی که برای ترمیم زخم پزشک تجویز می کند ، استفاده کنید .
  • بعد از یک هفته ، حتما برای معاینه به پزشک تان مراجعه کنید .
  • تا یک ماه نباید نزدیکی داشته باشید .

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست ؟

هزینه عمل لابیاپلاستی ، توسط جراح زیبایی زنان تعیین می گردد ؛ به همین علت ، ما به افرادی که در ارتباط با هزینه عمل جراحی لابیاپلاستی ، می پرسند توصیه به مراجعه نزد جراح و متخصص زنان ، می کنیم.