هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است ؟

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است ؟ این پرسش ، دغدغه ذهنی اکثر بانوانی است که تصمیم به انجام لابیاپلاستی ، گرفته اند ؛ در پاسخ به آن باید ذکر کرد هزینه لابیاپلاستی نیز همانند سایر جراحی های زیبایی ، به علت تاثیر گذاری پارامترهای بسیار بر روی آن ، در هر فرد متغیر می باشد ؛ به همین علت ، ما به بانوانی که تمایل به اطلاع از هزینه دقیق عمل جراحی لابیاپلاستی را دارند ، توصیه می کنیم به جراح زیبایی زنان ، مراجعه کرده و تحت معاینه قرار گیرند.

در ادامه مقاله ، به شرح عمل لابیاپلاستی خواهیم پرداخت ؛ با ما همراه باشید.

هزینه عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی چیست ؟

در صورتی که بانوان ، دارای لابیاهای بزرگ باشند ، ناحیه تناسلی آن ها در مواقعی ؛ همچون استفاده از لباس های تنگ و همچنین انجام ورزش هایی مانند سوارکاری ، دوچرخه سواری و از این قبیل موارد دچار سایش می گردد ؛ در این زمان ، می توان با انجام عمل جراحی لابیاپلاستی به رفع این مشکل پرداخت.

در حین انجام عمل جراحی لابیاپلاستی ، قسمت های تیره لابیاها برداشته شده و چین و بدفرمی های خاص نیز در صورت وجود ، برطرف می گردند و در نهایت ، فرم ظاهری لابیاها بهبود می یابد.

بسیاری از بانوان از انجام عمل لابیاپلاستی واهمه دارند ؛ به همین علت ، لازم به ذکر است که لابیاپلاستی ، روشی ایمن به منظور بهبود شکل ظاهری لابیاها بوده که انجام آن ، خطری به همراه ندارد ؛ این جراحی زیبایی واژن ، با استفاده از تیغ جراحی و اشعه لیزر انجام می گیرد که انتخاب هر یک از این دو روش بر عهده جراح و متخصص زنان می باشد ؛ ایشان با درنظر گرفتن شرایط بیمار ، بهترین روش را انتخاب می کنند.

در ادامه مقاله هزینه عمل لابیاپلاستی

بهترین سن انجام عمل لابیاپلاستی

از زمان بلوغ بخش های مختلف بدن ؛ از جمله لابیاها شروع به رشد می کنند تا به یک شکل و اندازه نهایی برسند ؛ از سن ۱۸ سالگی به بعد در لابیاها رشد نهایی صورت گرفته و تغییر رنگ و فرمی که در نهایت ایجاد می شود ، در این سن کامل می شود ؛ در نتیجه ، این عمل باید بعد از سن ۱۸ سالگی صورت گیرد .

بهترین زمان برای انجام عمل لابیاپلاستی بعد از زایمان

هنگام حاملگی در تمام اعضای بدن فرآیند پرخونی ایجاد می شود ، هرگونه دستکاری بر روی دستگاه ژنیتال در دوره حاملگی و زایمان موجب افزایش ریسک عفونت ، خونریزی و هماتوم می شود ؛ برای انجام جراحی زیبایی واژن بعد از زایمان یک فرصت ۳ تا ۶ ماهه لازم است ، تا بافت های آن قست به شکل اولیه خود برگردند تا بتوان بهترین نتیجه را دریافت کرد.

هزینه-های-لابیاپلاستی

دوره نقاهت و مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

این عمل دوره نقاهت طولانی مدت ندارد ؛ روز اول ، درد با مسکن قابل تحمل می باشد و فرد در روز بعد از جراحی ، می تواند تمام فعالیت های روزمره خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است ؛ رعایت توصیه و دستورالعمل های پزشک در دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی ، بسیار حائز اهمیت بوده و به هیچ عنوان نباید در این باره سهل انگاری گردد ؛ به همین علت ، در ذیل به برخی از مهم ترین آن ها اشاره شده است :

• در صورت احساس درد بدون اجازه از پزشک معالج خود اقدام به مصرف مسکن نکنید.
  • تا مدتی باید از انجام ورزش خودداری نمایید.
  • بانوان باید به مدت ۳ الی ۴ هفته پس از لابیاپلاستی ، از برقراری رابطه جنسی خودداری نمایند.
  • به منظور جلوگیری از بروز عفونت ، بانوان باید بهداشت ناحیه تناسلی را رعایت کرده و پس از شستشو به طور کامل آن را خشک نمایند.

توجه :

دوچرخه سواری ، موتور سواری ، سوار کاری ، ورزش هایی که از کشش داخلی پا استفاده می شود و حتی رابطه جنسی ؛ باید حداقل سه تا چهار هفته به تاخیر بیفتد تا بخش جراحی شده ، توسط پزشک به بهترین فرم باقی بماند و دچار تغییر حالت نشود و همچنین ، به دلیل اینکه این ناحیه به طور ذاتی مرطوب است و کاملا از نور به دور می باشد ، مستعد عفونت است و حتما ، لازم است که این ناحیه ، توسط مواد خاص مرتب شستشو داده شود و کاملا خشک نگه داشته شود.